2014年6月3日 星期二

The green man by Hanslee

Hello, everyone. Today I want to introduce this new mesh suit from Fascino Couture. Speak to the suit, It the one stuffs that men should have one in SL. This time, Fascino Couture uses the green color. It’s not very normal in the market! The green color makes people feel fresh.Simple but never loss the etiquette is the point of this suit. The purple’s shirt designs in vivid way, it’s matching the green color’s suit jacket up.This suit is the new skill in SL call the fitted mesh. I think it’s a special point let me want to buy it!

How about the fitting? I choose to use the sunglasses to make the total style up. And the shoes I use are the black. How about my style now? Looks more better I think! ;)                                


セカンドライフの皆さん、こんにちは。
今日は男性の皆さんに紹介したいと思うのは新しい技術を使用したFascinoCoutureさんのメッシュスーツです。
スーツといえば、セカンドライフの男性にとって欠かせない服と言えるでしょう。
服の色は緑色です。緑色はさっぱりとあふれる命を意味しています。

このスーツは普通の市販のものとは違って、もうたくさんのオプジェクトを装着する必要はなくなります。アルファーとオブジェクト一つだけ装着するだけで、
簡単に着替えます。見た目は一見シンプルですが、でもとても奥が深いデザインです。
紫色の服はとてもリアルで、緑色のスーツとはとてもよく似合います。
全体的な格好を一段アップさせます。ネクタイの色もいい、コートの色もいい、
全部の相性は申し分ありません。

またこのスーとのポイントはセカンドライフの新しい技術fitted meshを導入して、作ったものです。fitted meshと言えば、スタイルに合わせて、服は自動的に調整してくれるという物です。
これによって、今まで見たいな面倒くさいの調整はもうしなくて済みます。
どうしてもうまく調整できないと言う人たちにとって、とても優しい技術だと思います。これからも、こういった技術で出来たものも多分増えるかもしれませんね。

スーツと言えば、一番頭に浮かんできたのはやはりサングラスなんじゃないですか?ですから今回のアクセサリーはサングラスにしてみました。また靴のほうは良く見える黒いレザーシューズにしました。どう?格好良く見えるでしょう!
デート、あるいはダンスの時、一着を用意して見るといいでしょう。


*Green suit from FascinoCouture

*Sunglasses from REBELLION  (free gift but have to wear group tag to wear this glasses)

*Shoes from GABRIEL


沒有留言:

張貼留言