2014年6月5日 星期四

The men's freebies by hanslee

Do you think that every freebies for men are a little bit ugly? Today, I want to tell you a great news! This style orders from MC and it’s all mesh. This style includes jacket,  t-shirt, pant and boots. This gift looks more wonderful than others freebies. Come and get it as soon as possible!




How about the ring? I choose the free gift for men which from D.D.M. The design is very delicate, it shows in very detail way. Folks may think it’s a for free. And it can adjust the size, so don’t be so worry!

セカンドライフの皆さん、こんにちわ。
ふっと思うんだけど、男性のフリーの服って
あまりないような気がするというのは私だけですか?
今日はそんな男性のために紹介したいのはMCさんのフリーのアウトフィットです。
中にはジャケット、Tシャツ、パンツそしてブーツが入っています。
今まではフリーの服とは、明らかに品質はとても高いです。
フリーとはぜんぜん思えないほどの衣装です。
早くグループに入って、もちろん無料です、もらいに来て下さいね。

また、アクセサリーのほうはD.D.Mさんのフリーのギフトの指輪にしました。
デザインはとても素敵で、細かい部分も良くできています。
フリーのギフトとはぜんぜん思えないほどの高い品質が売りです。
サイズも自分の指に合わせて調整できますので、ぜんぜん心配は要りません。
男性のフリーのギフトはとてもうれしいですね。
男性の皆さん、一度D.D.Mさんに足を運んで、好きなものをゲットしてみてくださいね!


沒有留言:

張貼留言